Promocje
Obroża dla psa handmade "LISKI PROFESORKI" M/2,5 CM
Obroża dla psa handmade "LISKI PROFESORKI" M/2,5 CM

34,98 zł

Cena regularna: 43,98 zł

Najniższa cena: 43,98 zł
szt.
Obroża dla psa "DOGGO" handmade S/2cm
Obroża dla psa "DOGGO" handmade S/2cm

30,98 zł

Cena regularna: 39,98 zł

Najniższa cena: 39,98 zł
szt.
Szelki bezuciskowe "COOKIE" M+/2,5 CM
Szelki bezuciskowe "COOKIE" M+/2,5 CM

119,99 zł

Cena regularna: 149,99 zł

Najniższa cena: 149,99 zł
szt.
Obroża double-lock "DOGGO"
Obroża double-lock "DOGGO"

49,98 zł

Cena regularna: 58,98 zł

Najniższa cena: 58,98 zł
szt.
Smycz miejska "DOGGO" 200/2,5CM
Smycz miejska "DOGGO" 200/2,5CM

60,99 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 69,99 zł
szt.
Producenci
Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz wiadomość mailową na adres: stylowypies.handmade@gmail.com z informacją o chęci zwrotu towaru. 

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru FV , data zakupu oraz numer konta do zwrotu środków

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Magdalena Piątyszek
ul. Liliowa 6/1

62-045 Pniewy


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres: Magdalena Piątyszek ul. Liliowa 6/1 62-045 Pniewy wraz ze zwracanym produktem/produktami.

ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ AKCESORIA SZYTE WG. WYTYCZNYCH KLIENTA NP.INDYWIDUALNA PERSONALIZACJA (LOGO, NAZWA HODOWLI, IMIĘ PSA, NUMER TEL) , INNY KOLOR OKUĆ NIŻ STANDARDOWE, INNE KARABINKI NIŻ STANDARDOWE, INNY ROZMIAR NIŻ STANDARDOWY.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie. 

W przypadku zwrotu całego zamówienia należy zwrócić wszystkie dodatki i gratisy. 

Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu Towaru przez Konsumenta do E-Sklepu

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

FORMULARZ ZWROTU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl